36,0672$% 0.05
37,3988€% 0
44,9390£% 0.12
3.349,66%-0,22
9.882,79%0,38
3454541฿%-2.45185
E-ticarette başarı elde etmek için önemli bir adım olan hedef kitle belirleme, markaların ürün ve hizmetlerini sunmak istedikleri topluluğu tanımlamalarını ifade eder.
Bu stratejik adım, e-ticaret iş modelini oluşturduktan sonra markaların odaklanması gereken bir diğer önemli süreçtir.
Hedef kitle belirleme, markaların pazarlama ve satış stratejilerini geliştirmelerine olanak sağlayarak sektörde başarılı olmalarını destekler.
Örneğin, bazı markaların ürünleri gençler arasında popülerken, diğerleri 40-45 yaş grubundaki bireyleri hedeflemektedir.
Bu durumda, markalar niş bir hedef kitle seçebilecekleri gibi daha geniş bir kitleye de hitap edebilirler.
Bu nedenle, her e-ticaret markasının hedef kitle belirleme sürecine önem vermesi gerekmektedir.
Bir sonraki adım; Marka ve Logo Oluşturun
Marka ve Logo Oluşturun